Thursday, February 13, 2014

جدیدترین رده بندی کیفی خودروهاي داخلي پولسازترین بازیگر سینمای ایران چه کسی است تاکنون یک میلیون نف


جدیدترین رده بندی کیفی خودروهاي داخلي پولسازترین بازیگر سینمای ایران چه کسی است تاکنون یک میلیون نفر سبد کالا گرفته اند حمله بی سابقه تند و سراسر توهین به فردوسی پور! تغییرات اساسی در واگذاری سبد کالا هندبال ایران جهانی شد نتایج هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال خط و نشان زنگنه برای رقیبان نفتی در دریای خزر آخرین فرصت برای بخشودگی جرایم تاخیر بدهکاران عوامل آلودگی هوا و راهکارهای مقابله با آن چیست
اینتل بزرگترین تولیدکننده تراشه جهان به واسطه روند کاهشی تقاضا و فروش رایانه های شخصی کسب درآمدی که ممکن است کمتر از انتظار کارشناسان باشد را برای سه ماه نخست 2014 پیش بینی کرده است. بنابر بیانیه اینتل درآمد این شرکت بین 12.3 میلیارد دلار تا 13.3 میلیارد دلار خواهد بود در شرایطی که تحلیلگران رقم 12.8 میلیارد دلاری را پیش بینی کرده اند.
به گزارش گروه بین الملل صباایران در سه ماه پایانی 2013 سود خالص اینتل با 6.4 درصد افزایش از 2.47 میلیارد دلار در سال پیش از آن به 2.63 میلیارد دلار رسید. میزان فروش این شرکت نیز با 2.6 درصد افزایش به 13.8 میلیارد دلار رسید. این در شرایطی experience project بود که تحلیلگران میانگین فروش 13.7 میلیارد دلاری را برای اینتل پیش بینی کرده بودند.
"برایان کرزانیچ" مدیر عامل اینتل در تلاش است تا جهت فعالیت های شرکت خود را به سوی تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها که به جای رایانه های شخصی برای بسیاری از مصرف کنندگان ابزار دسترسی به فضای مجازی شده اند تغییر دهد. در نوامبر گذشته کرزانیچ اعلام کرده بود که اینتل قرار گرفتن تراشه های خود در 40 میلیون experience project تبلت طی سال جاری میلادی را هدف گذاری کرده است. در حال حاضر سهم اینتل از بازار ریزتراشه های تلفن های همراه هوشمند کمتر از یک درصد است.
میزان فروش اینتل در بخش تراشه رایانه های شخصی طی سه ماه پایانی 2013 بدون تغییر و برابر با 8.56 میلیارد دلار بوده است. درآمد عملیاتی اینتل در این بخش با 20 درصد افزایش به 3.4 میلیارد دلار رسید. کسب و کار دیتا سنتر اینتل فروش سه میلیارد دلاری را ثبت کرده که رشد هشت درصدی نسبت به سال 2012 را نشان می دهد. درآمد عملیاتی این بخش رشد 11 درصدی داشته است.
درآمد بخش تراشه های دیگر مانند نمونه هایی که در تلفن های همراه هوشمند تبلت ها و دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند نیز با 8.5 درصد افزایش به 1.11 میلیارد دلار رسیده در شرایطی experience project که ضرر عملیاتی این بخش به 620 میلیون دلار افزایش یافته است.
قیمت طلا سکه و ارز صبح پنج شنبه بهمن
پوئن بزرگي كه دايي دارد ديگران نداشتند


No comments:

Post a Comment